DONATE ME

Follow us on Facebook

Join us today!

Payments

paypal_logo.jpg

2010.08.23. - TODAY

free counters

My hobby...Making Formula One Paper Models

2010.02.23. 11:55 F1paperboy

Üdv!

Horváth Szabolcs vagyok, és ez az új blogom. Jóideje F1 papírmodellek tervezésével foglalkozom.Tervezésnél arra figyeltem, hogy könnyen összeszerelhetőek legyenek a modelljeim és rövid idő alatt elkészüljenek.

Welcome!

My name is Szabolcs Horváth and this is my new blog. I design F1 paper models for a long time. I tried to create easily assemble paper cars, wich are ready for a short period of time.

 I:)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://f1paperboy.blog.hu/api/trackback/id/tr491783385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lefty Ruggiero 2010.03.04. 09:01:51

Néztem a kocsit, nem rossz formára.
Én is csinálok F1-es autókat papírból.
Szerintem annyi a gond vele, hogy a fehér részeknél megmarad a fekete keret, ami összhatásban zavaró. Én végigmennék a kerekek szélén is a fehér részeken is fekete alkoholos filccel.
Milyen anyagokkal dolgozol?

F1paperboy 2010.03.04. 18:43:27

@Lefty Ruggiero:

Szia!
Sima a4 műszaki rajzlapot használok,majd lakozok.Köszi az észrevételeket megpróbálok javítani az összhatáson.
üdv.

gaccso 2010.06.06. 14:42:36

Helo! megnéztem a képeket nagyon jó maketteket készítesz, gratulálok hozzá! Látogass el hozzánk a www.papirmodelers.hu oldalra, itt papírmakettek építésével, tervezésével foglalkozunk. Nagyon sok jó dolgot lehet tanulni, és mi is tanulhatnánk tőled, és persze szívesen megnéznénk a maketteidet is! Várunk szeretettel: Gaccso

serfF1fan 2011.11.06. 20:02:38

Nem Rubik kockázol véletlen?
süti beállítások módosítása